Dunaföldvári Beszédes József Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola
Intézmény választás
Menü
Ugrás a tartalomhoz
A 2019/2020. tanév rendje
Adatkezelés és adatvédelem
Adatszolgáltatás tanulmányi eredményekről
Aktuális hírek
Alapítványunk
Alsós eredmények
Alsós magyar eredmények 2012-2013
Alsós magyar eredmények 2013-2014
Alsós magyar eredmények 2014-2015
Alsós magyar eredmények 2015-2016
Alsós magyar eredmények 2016-2017
Alsós magyar eredmények 2017-2018
Alsós magyar eredmények 2018-2019
Archívum
Az Oktatási Hivatal Bázisintézménye
Boldog iskola program
Covid-19 tájékoztatók
Dokumentumok
EFOP pályázat
Elérhetőségek
Eredmények
ÉTLAP
Felsős karácsonyi műsor 2019
Felsős magyar eredmények
Felsős magyar eredmények 2013-2014
Felsős magyar eredmények 2014-2015
Felsős magyar eredmények 2015-2016
Felsős magyar eredmények 2016-2017
Felsős magyar eredmények 2017-2018
Felsős magyar eredmények 2018-2019
Fogadóórák
Fotók
Fotók Bolyai verseny díjátadó
Idegennyelv eredmények
Jó gyakorlat pályázat
Karácsony Püspök u. 2019
Karácsony zeneiskola 2019
Katonasírok rendbetétele
Könyvtár átadó – 2019.09.30.
Kóruspályázat – Kicsinyek kórusa
Kóruspályázat 2
Kötelező olvasmányok
Közzétételi Lista
Közzétételi lista 2015/2016
Közzétételi lista 2016/2017
Közzétételi lista 2017/2018
Közzétételi listák
Mentoráló intézményi program
Mentoráló program meghívói
NETFIT mérések
NKA kóruspályázat
Oktatási Intézmények
Országos mérések intézményi eredményei
Osztályozó vizsgák követelményei
Pályázatok
TÁMOP 3.1.4 Pályázat
Pedagógusok és osztályok 2020-2021
Pénztári nyitvatartás
Rajz eredmények
Rajzverseny fotók 2019
Sport eredmények
T I O P 1.1.1 – /09-1-2010-0067
Tagintézmények
TÁMOP 3.1.4.-08/2-2008-0070
TÁMOP 3.1.4.-08/2-2008-0070 – Dokumentumok
TÁMOP 3.1.5. pályázat
Term. tud. eredmények
Történelem eredmények
Városismereti verseny
Versenyeredmények
Videók
Zene világnapja 2019
A 2020/2021. tanév rendje
2020-09-21
általános
mirtillionsuperadmin
Tanev-rendje-2020-2021
Letöltés
Bejegyzés navigáció
←
Nyugdíjasok búcsúztatása
Járványügyi tájékoztatás
→